To nie jest blog z typowymi recenzjami książek.
To jest moja osobista podróż.
Bardzo subiektywna.
Podróż w emocje.
Podróż we wspomnienia.
Podróż sentymentalna.

czwartek, 10 stycznia 2013

"Kochać szczęśliwie" - Sylvia Schneider

Na autorkę i tytuł tej książki natrafiałam kilkanaście razy, czytając jej fragmenty na portalu Deon.pl, do których jeszcze wrócę. Każdy z przeczytanych tekstów zainteresował mnie na tyle, że nie mogłam nie sięgnąć po całość.

Generalnie nie lubię wszelkiej maści poradników i unikam ich jak ognia, bo dość sceptycznie podchodzę do rad w nich zawartych. W tym konkretnym przypadku jest całkowicie inaczej.

Skierowana głównie do przedstawicielek płci pięknej (w podtytule wszak figuruje: "7 podpowiedzi dla kobiet"), napisana prostym i przystępnym językiem, zawiera sporo praktycznych wskazówek dotyczących tworzenia relacji z ludźmi - w różnych konfiguracjach i na różnych płaszczyznach - przyjacielskiej, zawodowej, czy uczuciowej. Idealna skarbnica wiedzy, która pozwala nam przejrzeć się w słowach autorki jak w lustrze.

Dla zainteresowanych, zamieszczam linki do kilkunastu fragmentów książki - tych samych, o których wspomniałam na początku postu.